• Bedenktijd/retour –

Alle SALE artikelen in onze webshop kunnen geruild worden in een van onze bruidswinkels maar NIET geretourneerd worden.

 

Het kan voorkomen dat een artikel toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling wilt ruilen. Wat de reden ook is, we geven je altijd het recht om je bestelling tot 3 maanden na ontvangst zonder opgave van reden te ruilen in een van onze bruidswinkels.

 

Om gebruik te maken van dit royale ruilings-recht kun je een afspraak inplannen via webshop@myvintageboudoir.nl of telefonisch via 06-5758 8080. Wij zullen vervolgens een uitgebreide  passessie – met jou en tot max. 5 extra gasten –  inplannen in een van onze bruidswinkels.

 

Mocht het product bij ontvangst beschadigd zijn, of is de verpakking meer beschadigd zdan nodig, dan horen we dat graag van je binnen twee werkdagen na aflevering. We willen je er wel op attenderen dat de bestelde SALE & Vintage artikelen aanvaardbare gebruikerssporen kunnen hebben en dit niet onder enige garantie valt.

 

  • Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! –

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

  • Levertijd & Verzendwijze –

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Dat lukt bijna altijd, maar soms moet het door jou bestelde item uit een ander magazijn komen, waardoor het verzenden iets langer kan duren.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzend- & handelingskosten bedragen 10,- euro per bestelling, je pakket wordt altijd verzonden met PostNL.

 

We streven er naar je bestelling de eerstvolgende leveringsdatum van PostNL te laten plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

  • Contact –

Wij doen vanzelfsprekend ons uiterste best voor jou als klant, zowel online als in onze Bruidswinkels. Daar hoort bij dat je gemakkelijk contact met ons op kunt nemen.

 

Voor vragen over de artikelen of je geplaatste bestelling kun je contact opnemen via Tel. (06) 5758 8080 of mailen naar webshop@myvintageboudoir.nl

 

We wensen je enorm veel plezier van de bestelde artikel(en)!

 

“Bring some Sparkle to a Circular Economy!”

 

‘My VINTAGE BOUDOIR’

Is een handelsnaam van The Bridal Concepts Company bv.

 

Voorstraat 94

3311 ER Dordrecht

Tel. (06) 5758 8080

Webshop@myvintageboudoir.nl

KvK nr: 70123195

BTW nr: NL85 8151 923 B01

www.myvintageboudoir.nl

 

  • Garantie & Klachten –

Wij zijn zuinig op onze spullen en doen vanzelfsprekend ons uiterste best om deze in een goede conditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets mis gaat, tijdens het transport bijvoorbeeld.

 

We horen dat dan graag zo snel mogelijk van je, het liefst binnen 2 werkdagen zodat we direct actie kunnen ondernemen en indien nodig de vervoerder kunnen inlichten. Zoals je weet zijn onze vintage- & sample-artikelen stuk voor stuk licht-gebruikt, en mag je normale gebruikerssporen verwachten, maar je moet natuurlijk wel tevreden zijn.., dat zien we het liefst!

 

Als een artikel aantoonbaar beschadigd is tijdens transport (let op: normale gebruikerssporen van onze vintage- & sample-artikelen is volstrekt normaal en dat is natuurlijk de reden voor de erg lage prijzen in onze webshop) dan mag je dit uiteraard (op afspraak) terugbrengen naar een van onze bruidswinkels en krijg je je geld teruggestort op je rekening.

 

Ruilen voor een andere mooie bruidsjurk of een ander artikel in een van onze bruidswinkels mag natuurlijk ook. We kunnen het artikel waarschijnlijk niet vervangen voor eenzelfde exemplaar als je besteld had.., er is er hoogstwaarschijnlijk maar een van.

 

  • Klachten –

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, we zijn tenslotte allemaal mensen en we hebben niet overal invloed op. De aangeboden laagdrempelige prijzen zijn bedoeld om op een meer Circulaire wijze onze bewuste bruiden te kunnen bedienen.

 

Dat doen we natuurlijk ook altijd in onze bruidswinkels, we leveren vrijwel altijd uit voorraad en bestellen zelden bruidsjurken na.  De bruidsjurken in de winkels zijn echter nog gewoon van recentere collecties, en daarom zijn die prijzen nog op het normale prijsniveau. Om ruimte te creëren en als service voor onze bewuste bruiden, kiezen we voor om deze ver afgeprijsde bruidsjurken en -accessoires niet meer in de winkel te hangen, maar in onze magazijnen. Zo kunnen we iedere bruid een tof artikel aanbieden, en in dit geval tegen nog scherpere prijzen!  Dat kan nu…, we reserveren immers niet heel de winkel voor een persoonlijke 2 uur durende passessie!

 

Heb je onverhoopt toch een klacht, stuur ons dan even een email en maak kenbaar wat er mis is. We bellen je dan zo snel mogelijk om door te nemen hoe we dat het beste kunnen afhandelen, we houden namelijk van onze tevreden klanten!

 

Mocht dit uiteindelijk niet tot een passende oplossing leiden, dan is het natuurlijk mogelijk om daarvoor de geschillencommissie in te schakelen. Check via deze link de informatie van Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer een klacht nog niet elders in behandeling is genomen, dan staat het vrij om een klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

  • Betaalmogelijkheden –

Je kunt je online-bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • IDeal
  • Creditcard
  • Bitcoins (oké, dat is een grapje.., zo ver zijn we helaas nog niet maar we zullen er informatie over inwinnen!)